dinsdag 19 maart 2013

Liftchallenge # 38

Hallo daar,

Zoals beloofd ... hier zijn we weer. Ook deze keer koos ik de liftkaart uit, dit is hem:




Leuk hè? Hij is van Teresa Abajo, ik vond hem op Pinterest.

Onze meeliftster Marian en het team hebben hun best gedaan, hieronder onze liftkaarten:

Marian:


Cornelie:



Nadine:



Marjan:

  
Deze challenge wordt gesponsord door Bij Oma Dee


Bij Oma Dee is een gezellige hobby(web)winkel in Bovenkarspel. In de winkel vind je vooral spulletjes op het gebied van kaarten maken en scrappen, maar ook Décopatch. Ik voel me als een kind in een snoepwinkel, heerlijk om met al die materialen bezig te zijn. En er is ook zoveel om uit te kiezen, het assortiment wordt wekelijks groter. Ik verkoop vooral Amerikaanse merken zoals Authentique, Bo Bunny, My Mind’s Eye, Jillibean Soup, Carta Bella, Lilybee Design enzovoort. En als ik het niet heb, kan het meestal wel besteld worden. Samen met Inge Groot organiseer ik ook regelmatig workshops. Inge bedenkt de mooiste creaties en de workshops zijn altijd supergezellig. Mede dankzij Inge verkoop ik nu ook merken zoals My Favorite Things, Whiff of Joy en Spectrum Noir Markers. Ik hoop dat je een keer langskomt in de (web)winkel om het met eigen ogen te zien. Groetjes Miranda

Dit leuke papierblokje Spots and Stripes van Papermania is de prijs die zij beschikbaar stelt:


We hopen natuurlijk weer op veel enthousiasme van jullie en kijken uit naar de mooie inzendingen! 
Inzenden kun je doen tot zaterdag 30 maart 12.00 uur.

Link je kaart hieronder en zorg alsjeblieft voor een directe link naar je kaart.

40 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge!! Ik hoop weer een keertje mee te kunnen doen! Mooie voorbeelden allemaal!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart hoor en mooie voorbeelden van het team.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke liftkaart weer en prachtige voorbeelden!!!
    De vorige kaart had ik ook gelift, hoor. Maar niet meer op tijd op de foto gekregen... Nu wacht ik tot hij op zijn bestemming is, voordat ik hem plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart om te liften! Goed uit gezocht Marjan, ook hebben jullie er weer mooie voorbeeld kaarten van gemaakt. Fijne dag,groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo nou dames een prachtige serie liftkaarten zo vrolijk en verschillend dat is echt genieten
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeeldkaarten en ga zo mijn kaart bij jullie plaatsen.Bedankt voor de voorbeelden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart om te liften en de voorbeelden zijn prachtig gemaakt. Misschien doe ik dit keer ook mee.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave liftkaart! En een mooie prijs! Ik ga mijn best doen om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke liftkaart en ook mooie voorbeelden. Ben al druk bezig om een kaart te maken. Groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg leuke lift challenge en prachtige voorbeelden, ik hoop nog tijd te vinden om mee te doen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb met plezier de kaart gemaakt, was ook zo'n leuke lift. Mooie voorbeeldkaarten zijn er trouwens gemaakt.
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuk kaartje om te liften. En wat hebben jullie er mooie voorbeelden mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toppertje zeg, erg leuk! Hele mooie uitwerkingen ladies!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben héél erg onhandig met het inschatten van de maten van zo'n kaart. Kunnen jullie me helpen alsjeblieft?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ria, ik lees nu net je reactie. Excuus dat we hier niet op hebben gereageerd. De kaart is een dubbelgevouwen a5, dus ongeveer 10x15

      Verwijderen
  15. Wat een leuke lift en de voorbeelden zijn geweldig!!!
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sorry ik ging weer te snel, nummer 9 is niet goed doorgelogd. Excuus. Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke lift is dit, ik doe mee..voor de eerste keer..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke lift is dit. En wat zijn er prachtige voorbeelden gemaakt!
    groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke liftkaart en voorbeelden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een leuke uitdaging
    groetjes, Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke lift weer!
    Heb mijn kaartje geplaatst!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele leuke lift. Heb ook mijn kaart geplaatst.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke lift. Heb Paaskleuren gebruikt. Heb de kaart geplaatst, gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele leuke kaart om te liften, ik heb er zojuist ook een geplaatst....
    Mooie voorbeeldkaartjes heeft het DT gemaakt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn naam staat er nu 2 keer bij ....de 1e is een foute link en die werkt niet , vandaar een nieuwe poging....
      groetjes Rosina

      Verwijderen
    2. Ja, ik had het in de gaten...als je even doorklikte kwam je er ook, maar het was geen directe link. De tweede werkt beter, bedankt!

      Verwijderen
  25. С удовольствием сделала открытку по этому заданию.
    С теплом, Елена

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Очень понравился скетч и сама открыточка автора! Захотелось сделать похожее.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo'n leuke kaart om te liften, ik doe graag mee. Jullie hebben ook weer voor genoeg inspiratie gezorgd met de mooie voorbeelden!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Спасибо за скетч. Оригинал очень понравился, как и другие работы мастериц.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel leuk om weer wat tijd te 'vinden', om mee te doen met de liftchallenge. Een mooie sketch en de verschillende uitwerkingen van iedereen zijn zo leuk om te zien!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke voorbeelden. Meteen inspiratie ervan. Nou, ik zie bij de deelnemers veel bloemen, maar ik heb toch iets anders hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Vond de te liften kaart zo mooi dat ik wel tijd moest maken om te liften!
    Jullie liften zijn ook erg mooi dus........!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. we hebben paas-vakantie.....dus heerlijk zitten freubelen met de meiden. Het werd hoog tijd om weer eens mee te doen met de liftchallenge vonden zij....vandaar dit kaartje. En het was weer zo leuk om te doen!!!
    groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Скажите пожалуйста, вы принимаете работы 30.03 до 24.00? или всё-таки до полудня, до 12.00?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi allemaal, dit is de eerste keer dat ik mee doe met de lift challenge, ik vind dit een super blog en zie heel veel mooie voorbeelden. Het zal dus zeker niet de laatste keer zijn dat ik meedoe.
    Voor iedereen alvast een heel fijn paasweekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi, er ging iets mis met het linken, nummer 62 is de goede link en 61 is de verkeerde, sorry.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Supergave liftkaart, bedankt weer voor een leuke uitdaging!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen