maandag 28 oktober 2013

Uitslag liftchallenge #52

Goedemorgen!

Wat hebben jullie je lekker uitgeleefd met het thema dat ik koos voor de 'Iets anders' challenge. Er zijn weer een hoop dozen uit de kast gehaald en omgekieperd om iets 'olds' te vinden. Gouwe ouwe kwamen voorbij in alle soorten en maten, leuk! Bijna dertig inzendingen, waaruit wij de volgende top 3 selecteerden, in willekeurige volgorde:

Sanne


Tineke 


  Nelleke 


Van harte gefeliciteerd meiden, jullie mogen deze button op je blog zetten.




Maar met stip bovenaan stond:

Sanne!

Van harte gefeliciteerd! Je mag de volgende button op je blog plaatsen als je wilt:



En daarbij win je ook nog de kortingscode voor de webshop van Harlekino. Als je even een mailtje stuurt naar Nadine (e-mail adres in de sidebar), dan zorgen we dat je de juiste code krijgt. Veel plezier ermee!

Morgen heeft iedereen weer nieuwe kansen op een leuke prijs, maar vooral natuurlijk op een leuke kaart. De liftkaart die Cornelie uitkoos is namelijk erg leuk! Kijken dus morgen!

Fijne dag en groetjes van van het liftteam!

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de mooie top 3! Dames. En Sanne gefeliciteerd dat je als winnaar uit de bus bent gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie top 3 en sanne van harte gefeliciteerd een prachtig kaartje hoor. Ben benieuwd naar de nieuwe liftkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames, leuke kaartjes hebben jullie gemaakt.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ik heb de Liftchallenge gewonnen! Totaal niet verwacht gewoon. Ik zag genoeg leuke creaties voorbij komen. De andere dames ook gefeliciteerd. Ik kijk al uit naar de volgende Liftkaart.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, mijn teckel staat in de top drie. De andere dames ook gefeliciteerd!ngroetjes! Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd meiden en Sanne met je prijs! ik had al zo'n voorgevoel dat jou kaart wel eens heel hoog zou eindigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Sanne!! En natuurlijk ook voor de andere dames!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames, mooie creaties hebben jullie gemaakt, ik heb ervan genoten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik loop een beetje achter met bloggen...en zie nu dat mijn kaartje met uiltje in de top-3 is gekomen, superleuk!
    Sanne en Nelleke, ook gefeliciteerd!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen